Concourse Rewards | Concourse Automotive

JOIN OUR NEW CAR CARE PROGRAM. One Price. Twelve Months of Big Savings!

Learn More
5

Brendan Rocks!!! and that goes for The nice lady at the front desk. I didnt catch her name unfortunately. I own a very heavily modified 1999 Toyota Tacoma so most of the time I have to diagnose my own problems and Brendan always works with me to fix what Im working on, and he has a very good understanding of automobiles. I do not go anywhere else, but Concourse. I have also spread the word to my family members to use them.

5

As usual they did a great job of isolating the issue and get the work done in a timely fashion at a reasonable cost, Brendan did a good job of communicating. I will go back the next time my 2017 Cadillac needs work.

Hi Mike! Thank you for your 5-star review. We are thrilled to hear that you had another great experience with us. At Concourse Auto Service, exceptional customer service and quality repairs are our top priorities. We look forward to serving you and your 2017 Cadillac again in the future. If you have any questions or need further assistance, please don't hesitate to contact us at (817) 488-5116 or [email protected]. -Vince

- Concourse Automotive
5

Got a quote over the phone for a service. That quote was honored at time of service. Extremely friendly staff, I have already told friends of mine “I found a GOOD MECHANIC” Will definitely continue using Concourse as my mechanic and telling friends about them!

Danny, thank you for spreading the good word about Concourse Auto Service! We're glad you had a positive experience with our team. If you or your friends need any automotive assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help! -Vince

- Concourse Automotive
5

2

The front office lady and manager were very nice. However, I was quoted $2700 for some extensive suspension work to address a popping noise. I was skeptical of this as I had a lot of suspension work already done this year. I took it to another mechanic and all that was wrong was a bolt that had loosened. $100 to fix. At best they made a major mistake, at worst this is another mechanic shop to not trust. Unfortunate as I was hoping to find a reputable, go to place.

Alyssa, I regret to hear about your recent experience. At Concourse Auto Service, we aim to provide accurate and reliable assessments of vehicle concerns. Please accept my sincere apology for any inconvenience caused. We value your feedback and will use it to improve our service. Should you have any further questions or concerns, please contact us at (817) 488-5116 or [email protected]. Thank you for bringing this to our attention. -Vince

- Concourse Automotive
5

Quick, accurate and dependable!

Thank you for the glowing review, Jason! We're thrilled to hear that you had a great experience with us. If you ever need anything in the future, don't hesitate to reach out to us at (817) 488-5116 or [email protected]. Take care! -Vince

- Concourse Automotive
5

Thank you Carol for the 5-star rating! If there's anything else we can help with, don't hesitate to reach out. We're here for you! -Vince @ Concourse Auto Service (817) 488-5116, [email protected]

- Concourse Automotive
5

Had my frankenstein e36 m3 in for a ac recharge. So happy they got it done. The car is pretty custom and I messed with a lot of it, so I'm glad they didn't turn me down. The turn around was quick as long as you make an appointment and the reception guy was very professional. Will recommend.

Thank you, William, for choosing Concourse Auto Service! We're glad that we could assist with your unique E36 M3. Our team is always ready to take on challenges, and we prioritize customer satisfaction. If you need any further automotive maintenance or repairs, don't hesitate to reach out at (817) 488-5116 or [email protected]. We appreciate the recommendation! -Vince

- Concourse Automotive
2

I went in for a simple oil change and emissions test/inspection. Little did I know it would cause a 'BARRAGE'.. of texts, emails and phone calls within the next TWO WEEKS!! Did I need additional service, a warranty, a checkup.. what else? A physical, an eye test, an enema? WTH is up with this place? Are y'all hard up for business, or what??? Finally, I decided to call them today to PLEASE request that they NOT contact me anymore via any method of correspondence. Otherwise, I would need to change my contact information, e.g. phone number. And... lo and behold, two hours later, I received a phone call from 'Heather' requesting a call back if I needed any additional service from Concourse! Now, is that being 'Helpful' or being 'Harassed'??? Look it up! 🤔

Annie, we apologize for any inconvenience caused. We strive to keep our customers informed but understand your concern. Your contact preferences have been updated as requested. Please reach out if you have any further concerns or questions. -Vince

- Concourse Automotive
5

Fast efficient budget friendly

Thank you for the great review, Utsav! We're thrilled to hear that you had a fast, efficient, and budget-friendly experience with us. If you have any further questions or need any assistance, please don't hesitate to reach out. We're here to help! -Vince

- Concourse Automotive
Concourse Automotive is committed to ensuring effective communication and digital accessibility to all users. We are continually improving the user experience for everyone, and apply the relevant accessibility standards to achieve these goals. We welcome your feedback. Please call Concourse Automotive (817) 481-4341 if you have any issues in accessing any area of our website.